Alla inlägg den 9 maj 2015

Av Blogg-gram team . - 9 maj 2015 21:21


Jag fick inte mitt inlägg att funka när jag skrev i appen :( men nu testar vi igen.

jo idag va jag på skout DM det är väll som en jätte stor träff där man löser uppgifter i grupp så som scouterna går utt på. Lite som "nationella provet" och min underbara grupp "svarta Malin" vann. Eller vi kom på tredje plats.

men en vinst för mej. Jag hade jätte ont i mina ben, tror vi gick upp emot 8 kilometer totalt. Det av 10 startioner olika svara saker att lösa. Stationer kom det heter på scoutspråk.




Snart är det ju såhär musikfestival i Österrike som jag är "väldigt" intresserad av. Not  Eurovision song conters heter det så? Ja ja mina favorit låtar är 

  1. Still in love with You 
  2. her for you 
  3. time.       

jag och Linn kommer att använda denna blogg som en gemensam dagbook 

vi har mycket att berätt så det är bara o börja skriva från vår sida 

när det är lov o helgdagar skriver vi inte PS vi är bäst puss på er alla <3

Presentation


Hey bloggen är gjord av 2 personer Linn o anton

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards